Kevät keikkuen tulevi.
KivaaTekemistä.fi -palvelun alkuvuosi on ollut melkoista haipakkaa. Olemme saaneet tehdä kampanjoita upeiden asiakkaidemme kanssa, esimerkkeinä Hankasalmi ja Häkärinteet, Muuramen Riihivuori, FunGo Seikkailuminigolf Helsingissä, perinteikäs Lomamaja Pekonen Muoniossa sekä kaikkien aikojen laajin kampanjamme Kuukauden kohde Vantaa nyt maaliskuussa.
Tutustuimme Vantaalla omakohtaisesti niin Heurekaan, kaupunginmuseoon, Suomen ilmailumuseoon, SuperParkiin kuin valloittaviin Hämeenkylän kartanoon ja Kuninkaan Kartanoon. Kysyimme kuulumiset ainutlaatuisesta BRQ Festival Vantaa -vanhan musiikin tapahtumasta, joka järjestetään upeassa miljöössä Helsingin pitäjän kirkonkylässä - Vantaalla siis - elokuussa. Lue Vantaa-kokemuksemme.
Vantaa-sisältö levisi pelkästään Facebookissa kohdennetusti muutaman päivän aikana 64 000 henkilölle (!) keräten 3 700 aitoa sitoutumista (tykkäykset, jaot jne.). Artikkelia on luettu tähän mennessä 4 400 kertaa (ei verrattavissa printin levikkeihin).
Jos sinä haluat tehdä käyntikohteesi, kuntasi tai esimerkiksi erottuvan myymäläsi markkinoinnin helpoksi aidon, tavoittavan ja kustannustehokkaan sisältömarkkinointikampanjamme avulla omassa KivaaTekemistä.fi -mediassamme + sosiaalisessa mediassa, otathan yhteyttä hyvissä ajoin ennen kesää: Henri 0400 468 174, henri(a)kivaatekemista.fi.
Kesä on sesonkimme ja suurin osa kesän 2015 asiakkaistamme teki kävijä- tai myyntiennätyksen. Lue lisää.
Alla on esitetty KivaaTekemistä-fi -palvelun kävijämäärän kehitys tammikuusta 2014 helmikuuhun 2016 (ei sisällä sosiaalista mediaa, jolla tavoitamme julkaisuista riippuen n. 20 000 - 50 000 hlöä/vko).