Kuva syksyltä 2017 - Sipoonkorvesta, Bisajärven lähistöltä, löytyi ihanaa samettista sammalta syksyn lehtien alta. <3 KivaaTekemistä.fi
Kivaa Tekemistä -median kasvu jatkui jälleen syyskuussa.
Kasvoimme kävijämäärällä mitattuna 19 % vuoden takaisesta syyskuusta. Kävijämäärä 30 400 hlöä jakautui: pääsivusto / hakupalvelu 17 900 + media / artikkelit 12 500.
Huom. Kampanjoita tukevat bannerit näkyvät läpi sivuston molemmissa osioissa!
Pääkohderyhmämme on laadukas naiset ja perheet, painottuen väestön suhteessa Etelä-Suomeen.
Viimeisimpiä asiakaskampanjoitamme ovat olleet Kivapiha, Mäntsälä (www); Suomen suurin LEGO-tapahtuma, Vantaa (www); Exit Room Helsinki (www) ja Aulangon Rauha, Hämeenlinna (www).
Iso sisältö ja kampanja meillä on perinteisesti myös Kivaa syyslomatekemistä 2017 -tärppijulkaisu, joka julkaistiin 6.10. ja jonka levitys ja markkinointi (sivusto + some) jatkuvat monikanavaisesti koko ajan syyslomaviikoon 42 saakka.
Tuomme tärpeissä esiin Tähtikohteitamme laajasti, jotta ne löydettäisiin syyslomakohteina entistä paremmin, ja jotta lukijamme saisivat kiintoisia vinkkejä kivaan syyslomailuun ja syyslomatekemiseen. Useimmissa julkaisun kohteissa olemme myös itse vierailleet ja kohteet hyviksi todenneet. :)
Syyslomatärppeihin pääset tästä ja syysloman kuvakisaan, upeisiin lukijoidemme lähettämiin kuviin, tästä.
Ihanaa, raikasta syyslomaa!
**
Jos olet kiinnostunut yhteistyöstä kanssamme, oletpa sitten lomakeskus, käyntikohde, tehtaanmyymälä tai putiikki, kunnan matkailutoimi tai matkailuyritys, ota yhteyttä.
Teemme kampanjoita valtakunnallisesti ympäri vuoden, emmekä unohda asiakasta laskunmaksun jälkeen. Käytännössä kaikki kampanjamme sisältävät myös Tähtikohde-näkyvyyden 12 kk (FI+ENG), eli kohteen paremman löydettävyyden mediassamme + kymmeniä toistoja sisällöissämme vuoden ympäri (tai koko kauden ajan), jolloin erotut varmasti kilpailijoistasi.
Pyydä tarjous Henriltä, 0400 468 174, henri(at)kivaatekemista.fi